Modérateurs: Heikki-spirit, noux, Drool1, HAD RF1
noux a écrit:En parlant d'essais privés et de pilotes de réserves j'ai trouvé quelques photos de Jose Maria Lopez à bord de la R26 mi-avril à Silverstone :
Fernando03 a écrit:A nouveau les 2 types de museau utilisés
Blueboy a écrit:Red Bull's work on a new gearbox follows the acquisition of a specialist in the area from 'seamless' pioneer Honda. World championship-leader Renault, meanwhile, recently track-tested its soon-to-be debuted 'box.
It could be raced for the first time at Monaco, while Ferrari is thought to be heading for a 'seamless' debut in July.
noux a écrit:Blueboy a écrit:Red Bull's work on a new gearbox follows the acquisition of a specialist in the area from 'seamless' pioneer Honda. World championship-leader Renault, meanwhile, recently track-tested its soon-to-be debuted 'box.
It could be raced for the first time at Monaco, while Ferrari is thought to be heading for a 'seamless' debut in July.
Utiliser une nouvelle BV sur la course qui demande le plus de changement de rapports ?
Blueboy a écrit:noux a écrit:Blueboy a écrit:Red Bull's work on a new gearbox follows the acquisition of a specialist in the area from 'seamless' pioneer Honda. World championship-leader Renault, meanwhile, recently track-tested its soon-to-be debuted 'box.
It could be raced for the first time at Monaco, while Ferrari is thought to be heading for a 'seamless' debut in July.
Utiliser une nouvelle BV sur la course qui demande le plus de changement de rapports ?
bein encore reflechis noux, si le seamless qui doit etre en test actuellement au ricard fait gagner 0.3s rien qu'en changement de vitesses, alors a monaco tu multiplis par deux, et c'est une demi seconde, je parle sur la R26, car elle est performante, sur une bouse le reste est tellement minable que tu gagne pas tant que ça!
Utilisateurs parcourant ce forum: Aucun utilisateur enregistré et 3 invités